luni, 7 septembrie 2009

FLORENTIN PETRE


E un post pt blogul de sport dar...

E prima mea pasiune...primul idol...primul dupa care am facut o obsesie...cine ma stie cunoaste...
Povestea a inceput cand eram clasa a VIII-a si-am plecat cu gasca sa vedem un meci cu Dinamo la Campina...erau in cantonament.Stiam toti jucatori si parca pe langa Mihalcea, Vali Nastase si Giani Chirita era si un tip de 162 cm...dar mare la suflet...Florentin Petre...primul meci...primul autograf...primul gand...cand voi fi mare voi fi sotie de fotbalist...
Stati linistiti k acum mi-a trecut...
Nu si pasiunea pentru Florentin Petre, pentru ca de atunci, am urmarit fiecare meci, fiecare stire din ziar. I-am fost fan si cand a bagat gol pt nationala si cand sa electrocutat la pescuit si cand a fost bolnav, si a donat un frigider spitalului, I know all about him...
Chiar si in meciul cu Franta, cred k era nevoie de el...mijlocas stanga cu pasiune pt gol :)
Dupa multi ani petrecuti la Dinamo,acum e la echipa ruseasca Terek Groznîi.
Cea mai noua stire despre F P este ca si-a luat masina...dar nu orice fel de masina, ci una de 4 miliarde de lei...o masina de raliuri, un Clio S1600. Se pare ca deja s-a orientat, dupa fotbal face raliuri...
E super tare omul asta...abia astept sa-l vad in cursele de raliuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu